De formule van Harvest and CompanyDe winkel als ontmoetingsplek Floor Borsboom maandag 13 mei 2013
"We willen de bezoekers meer geven dan alleen een aanbod van 'spullen'. De beleving in de winkel is op z'n minst zo belangrijk."
Het winkelconcept van Harvest & Co. sluit perfect aan op de consumententrends. De multifunctionele en flexibele ruimtes van het pand in de Amsterdamse Helmersbuurt vormen een hybride geheel; het assortiment blijft veranderen, er is een koffiebar en er worden exposities en evenementen georganiseerd.
"Not only is shopping melting into everything, but everything is melting into shopping." (uit Harvard Design School Project on the City 2, 2002)
http://nieuw.stylink.nl/blogs/3-blogs/1498-retailconcept-winkel-als-ontmoetingsplek-amsterdam-harvest?_Mid=c.%5BLaposta%5D+21+mei&_Mlp=h6iaAwTWvOjSG04G/butk52gnHeEj5Lgix9SFugebzaiD+EyaCkUajbd++rNmTmDJU/0j67/kxg39kxn1zOqMw==
"We willen de bezoekers meer geven dan alleen een aanbod van 'spullen'. De beleving in de winkel is op z'n minst zo belangrijk."
Het winkelconcept van Harvest & Co. sluit perfect aan op de consumententrends. De multifunctionele en flexibele ruimtes van het pand in de Amsterdamse Helmersbuurt vormen een hybride geheel; het assortiment blijft veranderen, er is een koffiebar en er worden exposities en evenementen georganiseerd.
"Not only is shopping melting into everything, but everything is melting into shopping." (uit Harvard Design School Project on the City 2, 2002)
http://nieuw.stylink.nl/blogs/3-blogs/1498-retailconcept-winkel-als-ontmoetingsplek-amsterdam-harvest?_Mid=c.%5BLaposta%5D+21+mei&_Mlp=h6iaAwTWvOjSG04G/butk52gnHeEj5Lgix9SFugebzaiD+EyaCkUajbd++rNmTmDJU/0j67/kxg39kxn1zOqMw==